måndag 27 juni 2011

Jag hjärta min Tassimo

Jag har blivit med en Tassimo.
<----Denna fina kaffemaskin. Liten, snabb och gör gott kaffe. Inte vara espresso heller som vissa konkurrenters maskiner. Nej här gör man bryggkaffe, espresso, cappuccino, latte, choklad och t.om te. Kaffet är gott, espresson lika så, cappuccinon är ok, gillar man söt latte funkar latte macchiato också, jag var inte så förtjust i den. Chokladdrycken är Marabou, men finns även Milka och Côte d'or. Te känns lite onödigt då det är lika lätt att koka upp vatten i vattenkokare och sen lägga i en påse, men med Tassimon går det lite fortare. Ska berätta att jag fått ett specialerbjudande för denna maskin. Jag är en buzzador, vilket innebär att jag får testa produkter gratis och sen berättar jag om dem för mina vänner och t.ex bloggar om det. I det här fallet fick jag köpa maskinen lite billigare och fick massa kapslar gratis. Så är någon sugen på kaffe, espresso, choklad, latte eller cappuccino är ni välkomna hem till mig och prova Tassimon.

Vill du också bli buzzare, så kan jag skicka en inbjudan. Kommentera bara på detta inlägg

2 kommentarer:

  1. Fin maskin
    Hoppas den ger dig gott fika

    SvaraRadera
  2. Tack. Den ger riktigt gott kaffe, espresson är bäst

    SvaraRadera