måndag 14 november 2011

Temaveckor

Jag har tänkt så här: Den här bloggen behöver lite liv i sig. Jag åker buss till jobbet varje dag och twittrar och har mig. Jag kommer på tankar som är längre än 140 tecken. Jag måste helt enkelt skriva små korta blogginlägg på vägen.

Tanke 2! Jag har temaveckor. Så under en vecka får jag typ bara skriv om feminism eller skola etc. Så blir det kanske några små tankar här och där och så kanske det kommer lite längre genomtänkta inlägg också.

Tanke 3! Jag har bytt efternamn och med det blir ju bloggadressen lite skum. Och om jag nu tänkte bege mig in i politiken mer på riktigt kanske jag ska ha en politisk blogg som är kopplat till mitt namn

Tankar i alla fall. Jag tänker vidare. Ha gärna kommentarer. Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar