fredag 18 november 2011

Fullt upp i veckan

Den här veckan har varit fullmatad med massa aktiviteter och jobb, både för mig och för min man.

Men ikväll ska vi vara hemma och göra något roligt/mysigt, han planerar. Och jag ska laga mat. Jag har varit duktig i veckan och inte ätit något godis så tänkte baka en kladdkaka till efterrätt. Jag äter inte ägg som jag nämnt tidigare och sitter därför och googlar efter bra recept, har ett hemma jag brukar köra på, men den smakar mer som kola än som kladdkaka. Det är stora mängder sirap i nämligen. Får se vad jag hittar. Det här kanske, eller det här.

Till mat blir det i alla fall Tex Mex Tapas från Santa Maria. Det är deras senaste koncept, det är smårätter inspirerade av det mexikanska köket. Jag fick för någon vecka sen via Buzzador ett paket med fem olika produkter som jag ska prova på. Får se vad gott det blir. Återkommer med recension och bilder.

Vill du också prova nya produkter utan kostnad och sedan buzza det till dina vänner? Klicka på den här länken och bli medlem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar