tisdag 26 juli 2011

Tillbaka i Sverige

Eller jag kom tillbaka redan i lördags, men har inte haft ork att blogga. Händelserna i Norge har gjort att jag inte velat blogga om något skojigt då det kändes fel och jag känner att det är överflödigt att skriva något om de fruktansvärda händelserna. Vad skulle jag tillföra liksom? jag var inte där, jag tycker som alla andra att det var fruktansvärt. Och ska jag vara ärlig orkar jag inte fundera på om SD har någon skuld i det hela. Det finns så många andra som spekulerar i det. Läste precis ett inlägg av Linnéa Darell, min före detta fullmäktigekolla från Linköping. Hon är klok hon, det har jag alltid tyckt. En folkpartist med tydlig kompass.

Så vad har hänt på jobbet då? Ja, det visade sig att jag klonat lite fel veckan innan jag åkte till Österrike så nu fick jag göra om en hel del. Men men så är livet i den vetenskapliga världen.

Gör om gör rätt är vårt ledord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar